شرکت پارس خودرو جدید ترین مدل تولید شده خودرو کولئوس را به بازار کشور عرضه می کند.

این شرکت به منظور پاسخ گویی به تقاضای مشتریان خود به عنوان با کیفیت ترین خودروساز کشور که همواره به روز ترین محصولات لوکس را عرضه می کند، جدیدترین مدل خودرو کولئوس را وارد بازار کشور می کند. بنابر این گزارش، در حال حاضر خودروهایی که توسط سایر شرکت ها به بازار عرضه شده است، مدل های قدیمی این خودرو هستند و پارس خودرو با ارئه تیپ 5 مدل 2014 این خودرو به روز ترین خودروی لوکس بازار اروپا را عرضه کرده است.

علاوه بر این، مزیت دیگر خودرو جدید کولئوس شرکت پارس خودرو استفاده از شبکه گسترده نمایندگی گروه خودروسازی سایپا و بهره مندی از خدمات پس از فروش این گروه در سراسر کشور است که  صرفا به محصولاتی ارائه می شود که از این گروه خریداری شده باشند.

 

 بر اساس این گزارش، خودرو لوکس کولئوس دارای بالاترین امتیاز استاندارد ایمنی اروپا ( 5 ستاره) از euro ncap   است و با بهره مندی از 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم قفل ضد ترمز(eba,abs,ebd) ، سیستم کنترل پایداری(esp) و سیستم هشدار دهنده نقاط کور در حرکت(bsw)، یکی از ایمن ترین خودروهای کشور محسوب می شود.

شایان ذکر است؛ پیش فروش این خودرو توسط نمایندگی های منتخب گروه خودرو سازی سایپا در حال انجام است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های  منتخب گروه سایپا  مراجعه کنند.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 218
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 760
بازدید ماه : 12947
بازدید کل : 462661
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2